BENVINGUTS

La Fundació Kassumay és una organització no lucrativa que treballa per al desenvolupament integral de les persones, prioritàriament a la Casamance (Senegal)

Kassumay per a Tothom

Us volem donar la benvinguda amb aquesta expressió pròpia de l’ètnia diolà, majoritària a la Casamance, regió del sud del Senegal, on desenvolupem els nostres projectes. Es pot traduir per: Pau. I nosaltres li hem afegit… per a Tothom, fent referència a l’Associació Tothom, anterior a la Fundació.

Pau per a Tothom

Aquesta expressió porta implícita l’actitud de solidaritat més gran que es pot desitjar a algú. Desitjant pau a tothom, expressem el nostre imaginari com a entitat; una societat que visqui en pau és una societat que pot plantejar-se el seu projecte de futur i progrés. En aquest projecte de futur, nosaltres hi volem contribuir amb el nostre granet de sorra.

A les nostres visites a la zona hem aprés a usar sovint aquesta salutació amb els naturals del país i potser per ser un mot desconegut fins aleshores per nosaltres, pel seu especial significat, per la relació de proximitat que permet de manera tan senzilla i per la calidesa que es percep en la salutació, se’ns va ocórrer batejar la nostra fundació amb aquesta expressió: Kassumay per a Tothom.

Com ja hem dit, enguany la FUNDACIÓ KASSUMAY COMPLEIX 25 ANYS.